سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهادت به روز...

مالبیک گویان فجری دیگرمی آفرینیم وباحضوردرجشن انقلابی وباشکوه22بهمن مشتی بردهان دشمن میزنیم

 DOWN    WITH  U.S.A

بهمن انقلاب

بهمن انقلاب

میلیونها مردم هر سال 22 بهمن در سرتاسر کشور به خیابانها میآیند؛ آنها اعلام میکنند عید انقلاب را، سالروز انقلاب را، یادبود انقلاب را. این معنایش چیست؟ این معنایش این است که انقلاب، قائم به ایمانهای آحاد مردم است؛ مخالفین با انقلاب، مخالفین با نظامِ برآمده‌ی از انقلاب، با مردم روبه‌رو هستند، با مردم طرفند. سرّ اینکه آنها موفق هم نمیشوند، همین است؛ والّا هیچ نظام سیاسیای نیست که نشود آن را با روشهای سیاسی یا امنیتی متزلزل کرد؛ یک قویتری می‌آید، آن را متزلزل میکند. اما نظامی که متکی به مردم است، مخالفینش هرچه از لحاظ امنیتی و نظامی و ثروت و اقتصاد و اینها قویتر هم باشند، نمیتوانند این نظام را متزلزل کنند؛ سرّش هم این است که این نظام متکی به مردم است، متکی به ایمانهاست، متکی به همان عاملی است که اصل این نظام را به وجود آورده است؛ این خیلی چیز مهمی است.

مقام معظم رهبری 1388/10/29


[ یادداشت ثابت - دوشنبه 93/11/21 ] [ 11:43 صبح ] [ شهادت ب روز ]

مجموعه پوستر «نامه ای بدون مرز»/پیامی به وسعت بشریت

پیام تاریخی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) به جوانان اروپا و آمریکای شمالی ، غوغایی در دل جوانان ایرانی جهت انتشار این مطلب به راه انداخته تا اسلام واقعی را به جوانان دنیا معرفی نمایند.

مجموعه پوستر «نامه ای بدون مرز»/پیامی به وسعت بشریت+دانلود

به گزارش عمارنامه، با گذشت چند روز از انتشار پیام حضرت آیت‌ الله العظمی خامنه‌ ای، ولی امر مسلمین جهان در پی حوادث اخیر خطاب به جوانان غربی بسیاری از کاربران ایرانی در فضای مجازی به صورت خودجوش پیش قدم شدند تا پیام رهبری را مستقیم بدست جوانان غربی برسانند.

در این روزها، یکی از مراحل جدید در انقلاب اسلامی ما رخ داده است. مقام معظم رهبری برای جوانان اروپایی و آمریکای شمالی نامه‌ ای نوشتند، نامه ای که بی شک مهمترین و تاریخی ترین نامه و پیام رهبر انقلاب در مدت زعامت ایشان است و شروع عصر جدیدی در گسترش اسلام ناب محمدی نوید می دهد.


اما دراین میان بسیاری از رسانه های خارجی در اقدامی معنادار یا این پیام را کاملا بایکوت کردند یا با تقطیع و سانسور شدید، خط این پیام را منحرف کردند تا نگذارند این پیام تاریخی و مهم به دست جوانان مخاطب برسد.

 

حالا وقت «سنگ تمام گذاشتن» رسانه ها برای پیام رهبر انقلاب است

امروز این پیام رهبر انقلاب، سوژ? خبری و محور بسیار مناسبی است که جوانان می ‌توانند بسیاری از مطالب و اطلاعات را در کنار این پیام، به اروپایی ‌ها -و غربی ‌ها- منتقل کنند.

الان فصل جدیدی از فعالیت برای جوانان آغاز شده است که تا به‌ حال این باب، این‌ طور خوب گشوده نشده بود. جهان غرب برای هر نوع اطلاع‌ رسانی و روشن‌ گری در اختیار ما قرار دارد. و با این پیام، فرصت بسیار مناسبی پدید آمده است و ما نباید رهبر خودمان را در این عرصه تنها بگذاریم.

در همین راستا و با هدف هم افزایی در شبکه های اجتماعی وبلاگی با نام جنبش letter4u «نامه ای برای تو» آغاز به کار کرده است.

باشد که جوانان عزیز کشورمان رهبرشان را در تحقق اهدافشان تنها نگذارند و تمام توان خود را جهت انتشار بیانات شیوای ایشان به کار ببرند. 

#letter4u   #Letter_Without_Borders

 

 


در ادامه می توانید کلیپ صوتی نامه مقام معظم رهبری  و پوسترهای اختصاصی عمارنامه درباره این پیام تاریخی را مشاهده نمایید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ یادداشت ثابت - دوشنبه 93/11/21 ] [ 11:3 صبح ] [ شهادت ب روز ]

حضرت آیت الله العظمی سیّدعلی خامنه ای در پی حوادث اخیر، پیام مهمی را به زبان انگلیسی خطاب به جوانان غربی منتشر کردند.

متن فارسی و انگلیسی پیام مهم رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی

به گزارش قاصدنیوز، محتوای این پیام با توجه به حوادث روزهای اخیر دنیای اسلام، موج افراط گری و تروریسم، تلاش غرب برای ایجاد اسلام هراسی و تخریب چهره رحمانی اسلام ناب محمدی و انتشار کاریکاتور موهن پیامبر اسلام (ص)‌ در نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» تلاش های اخیر اروپا و آمریکا برای ترویج اسلام هراسی است که به منظور آگاهی بخشی به جوانان جهان به ویژه جوانان کشورهای غربی به زبان انگلیسی منتشر شده است.


متن پیام مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپا و آمریکا به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به عموم جوانان در اروپا و امریکای شمالی

حوادث اخیر در فرانسه و وقایع مشابه در برخی دیگر از کشورهای غربی مرا متقاعد کرد که درباره‌ی آنها مستقیماً با شما سخن بگویم. من شما جوانان را مخاطب خود قرار میدهم؛ نه به این علّت که پدران و مادران شما را ندیده می‌انگارم، بلکه به این سبب که آینده‌ی ملّت و سرزمینتان را در دستان شما میبینم و نیز حسّ حقیقت‌جویی را در قلبهای شما زنده‌تر و هوشیارتر می‌یابم. همچنین در این نوشته به سیاستمداران و دولتمردان شما خطاب نمیکنم، چون معتقدم که آنان آگاهانه راه سیاست را از مسیر صداقت و درستی جدا کرده‌اند.


سخن من با شما درباره‌ی اسلام است و به‌طور خاص، درباره‌ی تصویر و چهره‌ای که از اسلام به شما ارائه میگردد. از دو دهه پیش به این سو ــ یعنی تقریباً پس از فروپاشی اتّحاد جماهیر شوروی ــ تلاشهای زیادی صورت گرفته است تا این دین بزرگ، در جایگاه دشمنی ترسناک نشانده شود. تحریک احساس رعب و نفرت و بهره‌گیری از آن، متأسّفانه سابقه‌ای طولانی در تاریخ سیاسی غرب دارد. من در اینجا نمیخواهم به «هراس‌های» گوناگونی که تاکنون به ملّتهای غربی القاء شده است، بپردازم. شما خود با مروری کوتاه بر مطالعات انتقادی اخیر پیرامون تاریخ، می‌بینید که در تاریخنگاری‌های جدید، رفتارهای غیر صادقانه و مزوّرانه‌ی دولتهای غربی با دیگر ملّتها و فرهنگهای جهان نکوهش شده است. تاریخ اروپا و امریکا از برده‌داری شرمسار است، از دوره‌ی استعمار سرافکنده است، از ستم بر رنگین‌پوستان و غیر مسیحیان خجل است؛ محقّقین و مورّخین شما از خونریزی‌هایی که به نام مذهب بین کاتولیک و پروتستان و یا به اسم ملیّت و قومیّت در جنگهای اوّل و دوّم جهانی صورت گرفته، عمیقاً ابراز سرافکندگی میکنند.


این به‌خودی‌خود جای تحسین دارد و هدف من نیز از بازگوکردن بخشی از این فهرست بلند، سرزنش تاریخ نیست، بلکه از شما میخواهم از روشنفکران خود بپرسید چرا وجدان عمومی در غرب باید همیشه با تأخیری چند ده ساله و گاهی چند صد ساله بیدار و آگاه شود؟ چرا بازنگری در وجدان جمعی، باید معطوف به گذشته‌های دور باشد نه مسائل روز؟ چرا در موضوع مهمّی همچون شیوه‌ی برخورد با فرهنگ و اندیشه‌ی اسلامی، از شکل‌گیری آگاهی عمومی جلوگیری میشود؟


شما بخوبی میدانید که تحقیر و ایجاد نفرت و ترس موهوم از «دیگری»، زمینه‌ی مشترک تمام آن سودجویی‌های ستمگرانه بوده است. اکنون من میخواهم از خود بپرسید که چرا سیاست قدیمی هراس‌افکنی و نفرت‌پراکنی، این‌بار با شدّتی بی‌سابقه، اسلام و مسلمانان را هدف گرفته است؟ چرا ساختار قدرت در جهان امروز مایل است تفکر اسلامی در حاشیه و انفعال قرار گیرد؟ مگر چه معانی و ارزشهایی در اسلام، مزاحم برنامه‌ی قدرتهای بزرگ است و چه منافعی در سایه‌ی تصویرسازی غلط از اسلام، تأمین میگردد؟ پس خواسته‌ی اوّل من این است که درباره‌ی انگیزه‌های این سیاه‌نمایی گسترده علیه اسلام پرسش و کاوش کنید.


خواسته‌ی دوم من این است که در واکنش به سیل پیشداوری‌ها و تبلیغات منفی، سعی کنید شناختی مستقیم و بی‌واسطه از این دین به دست آورید. منطق سلیم اقتضاء میکند که لااقل بدانید آنچه شما را از آن میگریزانند و میترسانند، چیست و چه ماهیّتی دارد. من اصرار نمیکنم که برداشت من یا هر تلقّی دیگری از اسلام را بپذیرید بلکه میگویم اجازه ندهید این واقعیّت پویا و اثرگذار در دنیای امروز، با اغراض و اهداف آلوده به شما شناسانده شود. اجازه ندهید ریاکارانه،
تروریست‌های تحت استخدام خود را به عنوان نمایندگان اسلام به شما معرفی کنند. اسلام را از طریق منابع اصیل و مآخذ دست اوّل آن بشناسید. با اسلام از طریق قرآن و زندگی پیامبر بزرگ آن (صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم) آشنا شوید. من در اینجا مایلم بپرسم آیا تاکنون خود مستقیماً به قرآن مسلمانان مراجعه کرده‌اید؟ آیا تعالیم پیامبر اسلام (صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم) و آموزه‌های انسانی و اخلاقی او را مطالعه کرده‌اید؟ آیا تاکنون به جز رسانه‌ها، پیام اسلام را از منبع دیگری دریافت کرده‌اید؟ آیا هرگز از خود پرسیده‌اید که همین اسلام، چگونه و بر مبنای چه ارزشهایی طیّ قرون متمادی، بزرگترین تمدّن علمی و فکری جهان را پرورش داد و برترین دانشمندان و متفکّران را تربیت کرد؟


من از شما میخواهم اجازه ندهید با چهره‌پردازی‌های موهن و سخیف، بین شما و واقعیّت، سدّ عاطفی و احساسی ایجاد کنند و امکان داوری بیطرفانه را از شما سلب کنند. امروز که ابزارهای ارتباطاتی، مرزهای جغرافیایی را شکسته است، اجازه ندهید شما را در مرزهای ساختگی و ذهنی محصور کنند. اگر چه هیچکس به‌صورت فردی نمیتواند شکافهای ایجاد شده را پر کند، امّا هر یک از شما میتواند به قصد روشنگریِ خود و محیط پیرامونش، پلی از اندیشه و انصاف بر روی آن شکافها بسازد. این چالش از پیش طراحی شده بین اسلام و شما جوانان، اگر چه ناگوار است امّا میتواند پرسش‌های جدیدی را در ذهن کنجکاو و جستجوگر شما ایجاد کند. تلاش در جهت یافتن پاسخ این پرسش‌ها، فرصت مغتنمی را برای کشف حقیقت‌های نو پیش روی شما قرار میدهد. بنابراین، این فرصت را برای فهم صحیح و درک بدون پیشداوری از اسلام از دست ندهید تا شاید به یمن مسئولیّت‌پذیری شما در قبال حقیقت، آیندگان این برهه از تاریخ تعامل غرب با اسلام را با آزردگی کمتر و وجدانی آسوده‌تر به نگارش درآورند.

سیّدعلی خامنه ای
1393/11/1 
 

لبیک یاخامنه ای

 

***

متن انگلیسی(Message of ayatollah Seyyed Ali Khamenei, Leader of The Islamic Republic of Iran)

***

 In the name of God, the Beneficent the Merciful

 To the Youth in Europe and North America,

The recent events in France and similar ones in some other Western countries have convinced me to directly talk to you about them. I am addressing you, [the youth], not because I overlook your parents, rather it is because the future of your nations and countries will be in your hands; and also I find that the sense of quest for truth is more vigorous and attentive in your hearts.

I don’t address your politicians and statesmen either in this writing because I believe that they have consciously separated the route of politics from the path of righteousness and truth.

I would like to talk to you about Islam, particularly the image that is presented to you as Islam. Many attempts have been made over the past two decades, almost since the disintegration of the Soviet Union, to place this great religion in the seat of a horrifying enemy. The provocation of a feeling of horror and hatred and its utilization has unfortunately a long record in the political history of the West.

Here, I don’t want to deal with the different phobias with which the Western nations have thus far been indoctrinated. A cursory review of recent critical studies of history would bring home to you the fact that the Western governments’ insincere and hypocritical treatment of other nations and cultures has been censured in new historiographies.

The histories of the United States and Europe are ashamed of slavery, embarrassed by the colonial period and chagrined at the oppression of people of color and non-Christians. Your researchers and historians are deeply ashamed of the bloodsheds wrought in the name of religion between the Catholics and Protestants or in the name of nationality and ethnicity during the First and Second World Wars. This approach is admirable.

By mentioning a fraction of this long list, I don’t want to reproach history; rather I would like you to ask your intellectuals as to why the public conscience in the West awakens and comes to its senses after a delay of several decades or centuries. Why should the revision of collective conscience apply to the distant past and not to the current problems? Why is it that attempts are made to prevent public awareness regarding an important issue such as the treatment of Islamic culture and thought?

You know well that humiliation and spreading hatred and illusionary fear of the “other” have been the common base of all those oppressive profiteers. Now, I would like you to ask yourself why the old policy of spreading “phobia” and hatred has targeted Islam and Muslims with an unprecedented intensity. Why does the power structure in the world want Islamic thought to be marginalized and remain latent? What concepts and values in Islam disturb the programs of the super powers and what interests are safeguarded in the shadow of distorting the image of Islam? Hence, my first request is: Study and research the incentives behind this widespread tarnishing of the image of Islam.

My second request is that in reaction to the flood of prejudgments and disinformation campaigns, try to gain a direct and firsthand knowledge of this religion. The right logic requires that you understand the nature and essence of what they are frightening you about and want you to keep away from.

I don’t insist that you accept my reading or any other reading of Islam. What I want to say is: Don’t allow this dynamic and effective reality in today’s world to be introduced to you through resentments and prejudices. Don’t allow them to hypocritically introduce their own recruited terrorists as representatives of Islam.

Receive knowledge of Islam from its primary and original sources. Gain information about Islam through the Qur’an and the life of its great Prophet. I would like to ask you whether you have directly read the Qur’an of the Muslims. Have you studied the teachings of the Prophet of Islam and his humane, ethical doctrines? Have you ever received the message of Islam from any sources other than the media?

Have you ever asked yourself how and on the basis of which values has Islam established the greatest scientific and intellectual civilization of the world and raised the most distinguished scientists and intellectuals throughout several centuries?

I would like you not to allow the derogatory and offensive image-buildings to create an emotional gulf between you and the reality, taking away the possibility of an impartial judgment from you. Today, the communication media have removed the geographical borders. Hence, don’t allow them to besiege you within fabricated and mental borders.

Although no one can individually fill the created gaps, each one of you can construct a bridge of thought and fairness over the gaps to illuminate yourself and your surrounding environment. While this preplanned challenge between Islam and you, the youth, is undesirable, it can raise new questions in your curious and inquiring minds. Attempts to find answers to these questions will provide you with an appropriate opportunity to discover new truths.

Therefore, don’t miss the opportunity to gain proper, correct and unbiased understanding of Islam so that hopefully, due to your sense of responsibility toward the truth, future generations would write the history of this current interaction between Islam and the West with a clearer conscience and lesser resentment.

Seyyed Ali Khamenei

21st Jan. 2015       


[ یادداشت ثابت - شنبه 93/11/5 ] [ 6:55 عصر ] [ شهادت ب روز ]

درپی اهانت احمقانه ووقیحانه شارلی ابدون ب ساحت مقدس پیامبراسلام حضرت محمدمصطفی(ص)

ارادت خودوهمه ی بچه های مسلمان وتمام ارادتمندان غیرمسلمان رااعلام میدارم

لبیک یامحمدرسول الله....


 


[ یادداشت ثابت - شنبه 93/11/5 ] [ 6:52 عصر ] [ شهادت ب روز ]

بسم الله....

جهادراهت ادامه دارد

شهادتت مبارک..

    

حزب الله لبنان در سوریه عصر روز گذشته هدف حمله موشکی رژیم اسرائیل قرار گرفت که در این حادثه چند تن از مبارزان مقاومت به شهادت رسید

 

*پیکر شهید «جهاد مغنیه» به منطقه «روضه الحوراء» انتقال یافت

پایگاه خبری العهد از انتقال پیکر شهید جهاد مغنیه به منطقه روضه الحوراء زینب(س) لبنان خبر داد.  

پیکر شهید «جهاد مغنیه» به منطقه «روضه الحوراء زینب(س)» در «الغبیری» لبنان انتقال یافت. 

*** .*** . 

 مقتدا صدر رئیس جریان صدر با صدور بیانیه‌ای با اشاره به شهادت جهاد مغنیه پسر حاج عماد مغنیه، گفت: ما خبر شهادت شیربچه مقاومت اسلامی در لبنان را با اندوه فراوان، عزت و افتخار دریافت کردیم. شهید قهرمان جهاد، فرزند مایه افتخار مقاومت یعنی حاج «رضوان» (رضوان الله تعالی علیهما) است. وی با این شهادت راه جهاد علیه دشمن اسرائیلی را برای یارانش روشن خواهد کرد همان‌گونه که پدرش به منزله مشعلی برای تمام نیروهای مقاومت بود.

 

در بیانیه مقتدا صدر آمده است : امیدوارم که این خونهای پاک، آغازی بر زوال دولت شر و ظلم مطلق یعنی اسرائیل نفرت‌انگیز و ارتش ظالم آن باشد و از خداوند بزرگ می‌خواهم که لبنان را در امن و امان نگه دارد.

*** ادعای کشته شدن شش ایرانی در حمله هوایی اسرائیل به جولان

الحدث مدعی شد: یک منبع نزدیک به حزب الله لبنان اعلام کرد شش ایرانی هم در حمله هوایی اسرائیل به جولان کشته شدند. 

*چه کسانی طرح ترور "جهاد مغنیه" را برنامه‌ریزی و اجرا کردند؟

تحلیلگران صهیونیستی اعلام کردند که تصمیم ترور "جهاد مغنیه" فرزند شهید عماد مغنیه از فرمانده‌های حزب الله، از سوی شخص"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی صادر شده است.

به ادعای این تحلیلگران، این فرمان پس از آن صادر شد که سازمان ضد اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی"آمان" مدعی شده بود که "جهاد مغنیه" بر فرماندهی نیروهای حزب الله که در بخش غیر اشغالی بلندی های جولان سوریه مستقر هستند، نظارت دارد.

طبق اعلام این تحلیلگران، در نتیجه "موشه یعلون" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیشنهاد این حمله و ترور "مغنیه" را به نتانیاهو می‌دهد و به وی می‌گوید که "جهاد مغنیه" مسئول انفجارهای چند هفته گذشته در نزدیکی مرزهای رژیم صهیونیستی بوده است.

همچنین طبق اعلام تحلیلگران صهیونیست، نتانیاهو ترور "جهاد مغنیه" را در این برهه زمانی یک نوع موفقیت برای تحکیم جایگاه خود همزمان با انتخابات این رژیم قلمداد می‌کند.

 

 

***  پیکر شهید" جهاد مغنیه" امروز تشییع خواهد شد

پیکر شهید جهاد مغنیه که در حمله متجاوزانه روز یکشنبه بالگردهای رژیم صهیونیستی به خاک سوریه به شهادت رسید امروز تشییع خواهد شد

 

 

***  

*** منابع نزدیک به حزب الله: پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی حتمی است

روزنامه السفیر به نقل از منابع نزدیک به حزب الله اعلام کرد که پاسخ به تجاوز و حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی حتمی است.

روزنامه السفیر می نویسد: سؤال بدیهی و واضح این است که مقاومت چگونه به این مسأله پاسخ خواهد داد.  این روزنامه سپس به نقل از برخی منابع نزدیک به حزب الله لبنان می نویسد:" پاسخ به تجاوز اسرائیل حتمی است؛ اما حزب الله سردرگم و منفعلانه عمل نمی کند بلکه زمانی را که برای تعیین گام بعدی مناسب است با آرامش و قاطعیت انتخاب خواهد کرد".

 

***  زمان ترور "مغنیه" با انتخابات اسرائیل ارتباط دارد

یک فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی به طور ضمنی تاکید کرد حمله هوایی این رژیم به منطقه جولان سوریه به انتخابات پارلمانی این رژیم ارتباط دارد.  

ژنرال

گالانت در گفتگو با شبکه دوم اسرائیل افزود: با توجه به حوادث گذشته می توان گفت گاهی اوقات حوادث در شرایطی رخ می دهد که نمی توان ارتباط آن را با انتخابات نفی کرد

 

"یوآف گالانت" یکی از فرماندهان نیروهای ذخیره ارتش اسرائیل تاکید کرد زمان حمله اسرائیل به منطقه القنیطره سوریه که باعث شهادت شماری از فرماندهان حزب الله از جمله جهاد مغنیه شد به انتخابات اسرائیل ارتباط دارد.  

 

 

***  واکنش‌ها به حمله رژیم صهیونیستی 

حمله موشکی رژیم غاصب صهیونیستی به نیروهای مقاومت حزب الله در منطقه "قنیطره" جولان سوریه و شهادت چند تن از نیرو های مقاومت، واکنش هایی را در پی داشت.

خالد الازبط سخنگوی رسمی گردان ناصر صلاح الدین (غزه) در گفتگو با شبکه المیادین گفت: خون های پاکی که یکشنبه در قنیطره بر زمین ریخت نشان داد که محور مقاومت متحد و یکپارچه است و پیروزی ما نزدیک خواهد بود. دشمن می خواهد با این جنایت نیروی محور مقاومت و نتایج سخنان اخیر سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان  را در مورد ارتباط تنگاتنگ مقاومت در فلسطین، لبنان و جمهوری اسلامی ایران و سوریه  امتحان کند. اکنون دشمن در ترس به سر می برد زیرا در ضعیف ترین حالات نظامی و اطلاعاتی قرار دارد. ما در نوار غزه مشاهده کردیم که صهیونیست ها تا چه حد ترسو هستند. دشمن صهیونیست چیزی جز زور سلاح نمی فهمد و به همین علت از مقاومت لبنان می خواهیم که پاسخ محکمی به این رژیم بدهد و ما می دانیم که حزب الله سنجیده عمل خواهد کرد و پاسخ مناسبی  در نظر خواهد گرفت.

 

*** ***شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه به 10 تن رسید

یک پایگاه صهیونیستی از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه خبر داد.

1ـ شهید فرمانده محمد احمد عیسى "ابو عیسى"

متولد: عربصالیم 1972 م / متأهل / 4 فرزند

2ـ شهید جهاد عماد مغنیه "جواد"

متولد: طیردبا 1989 م / مجرد

3ـ شهید عباس ابراهیم حجازی " سید عباس"

متولد: الغازیه 1979 م / متأهل / 4 فرزند

4ـ شهید محمد علی حسن ابو الحسن "کاظم"

متولد: عین قانا 1985 م / مجرد

5ـ شهید غازی علی ضاوی "دانیال"

متولد: الخیام 1988 م / متأهل / یک پسر

6ـ شهید علی حسن ابراهیم "ایهاب"

متولد: یحمر الشقیف 1993 م / مجرد 

  

**وزیر اطلاع رسانی سوریه گفت آنچه در جولان رخ داد تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی است 

وزیر اطلاع رسانی سوریه در گفتگو با شبکه المنار گفت: اقدام اخیر رژیم صهیونیستی مسئله عجیبی نیست بلکه راه و رسم این رژیم از زمان تاسیس بر تجاوز و تعرض بنا شده است. عمران الزعبی افزود: این اقدام نشان داد رژیم صهیونیستی تا چه میزان با گروههای مسلح از جمله جبهه النصره که در لیست گروههای تروریستی قرار دارد در سوریه همکاری می کند.  وی گفت: اسراییل باید بداند هزینه ثبات در منطقه بسیار کمتر از هزینه ایجاد ناامنی و بر هم زدن اوضاع است و سازمان ملل متحد باید به طور جدی طبق توافقنامه ها و قطعنامه های قانونی مربوط به کنترل جولان با این رژیم رفتار کند. 

وی تاکید کرد:  جبهه مقاومت متحد و یکپارچه است و هر آسیب به هر یک از اعضای آن آسیب به دیگران محسوب می شود. اسراییل، احمق است و همه جنگهایش را از روی حماقت آغاز کرده است و بر اساس توسعه طلبی و نژادپرستی اقدام می کند

وی در ادامه گفت: اسراییل جزئی از تروریسم است و هر زمان احساس شکست می کند دست به تعرض و تجاوز می زند.

 .

 

 


[ یادداشت ثابت - شنبه 93/11/5 ] [ 6:46 عصر ] [ شهادت ب روز ]

من هم دانشجو هستم


به بهانه گرامی داشت روز دانشجو، در 16 آذر ماه هر سال برنامه ها ی مختلفی در جای جای ایران عزیزمان برگزار می شود. با یک نگاه اجمالی این نشست ها و تجمع ها را می توان به چند دسته تقسیم کرد : دسته اول کسانی هستند که واقعا می خواهند از قشر دانشجو و شهدای دانشجو یاد کنند و به درد دل دانشجو ها گوش کنند بلکه بتوانند بخشی از خواسته های بحق و دل سوزانه دانشجویان را به مرحله عمل برسانند.این دسته از افراد بدون غرض و بدون استفاده ابزاری از دانشجو و محیط دانشگاه ، واقعا به دنبال تحقق اهداف بزرگ و برآورده شدن خواسته های مقام معظم رهبری ،از دانشجو و دانشگاه هستند و برای بهتر شدن و رشد و تعالی علمی و فرهنگی دانشجویان تلاش می کنند که انشالله اجر تمامی زحماتشان را خواهند گرفت.

دسته بعدی کسانی هستند که به بهانه روز دانشجو ،به دنبال استفاده های جناحی و سیاسی خودشان هستند.این افراد نه به دنبال رشد و تعالی ، بلکه به دنبال دور شدن دانشجو از درس و دین خود هستند.اینها می خواهند با حضور در جمع دانشگاهیان ابتدا به دنبال موجه جلوه دادن خود هستند و بعد اگر بتوانند برداشت های سیاسی داشته باشند. حزب سیاسی خود را معرفی کنند یا برای حزب خود یار و طرف دار جذب کنند.


افرادی دیگر هستند که فقط به دنبال ایجاد یک سر وصدا هستند و چون جای دیگری برای خود پیدا نمی کنند بالاجبار به محیط دانشگاه رومی آورند تا با ایجاد سر و صدای چند نفر بتوانند از آب گل آلود ایجاد شده ، ماهی درشت صید کنند.

اما من هم دانشجو هستم ، خیلی از شماها مرا خوب می شناسید. در مناسبت های مختلف مرا با چشم خود دیده اید ، به بصیرت من ایمان دارید، هوش و استعداد مرا شاهد بوده اید. در بهبوهه های مختلف مرا و حرکت های مرا تحلیل کرده اید.آری من دانشجو هستم ،همان که در 8 سال دفاع مقدس،سنگر درس دانشگاه را به پشت خاکریز های خط مقدم جبهه انتقال دادم ،با کتاب و تفنگ با دشمن متجاوز جنگیدم.


من دانشجو هستم ،همان که در سنگر تهاجم فرهنگی به فرمان علی زمان خود جانانه ایستادم و از فرهنگ ملی و مذهبی خود دفاع کردم. من همانم که وقتی استاد تحلیل رفته تحلیل سیاسی در دانشگاه به نوع پوشش و ریش من ایراد گرفت و به قول خود مرا مسخره کرد و در جمع دانشجویان با وقاحت تمام عنوان کرد که در زمان حال شماها از قیافه خودتان خجالت می کشید و نمی توانید با این ریخت و قیافه مذهبی در میادین اصلی شهر ،مثل میدان ونک و تجریش و... حاضر شوید... من همانم که در جواب این استاد نما با تمام ادب ایستادم و جواب دادم که نه تنها از قیافه خودم خجالت نمی کشم ،بلکه افتخار می کنم که حداقل خودم را شبیه مردان خدا کرده ام همانهایی که جان دادند تا من وشما در این دانشگاه وارد شویم و با تکیه بر خون شهدا ، چنین افکاری را به زبان بیاوریم.

من دانشجو هستم ، همان که اکثر روزهای تعطیلم را صرف صحبت با جوانان زاویه پیدا کرده با دین و انقلاب ،کرده ام همان که هرجا وارد شدم و با جوانان صحبت کردم ماثر واقع شدم متاثر نشدم و از حقانیت دینم و فرهنگم جانانه دفاع کردم.

من همان دانشجویی هستم که بنا به دستور نور چشممان سید علی خامنه ای در مقابل برخی از مدعیان دروغین فرهنگی ایستادم و از فرهنگ شهادت و رشادت دفاع کردم.

آری من دانشجو هستم،
نه بی سوادم و نه کم سواد و تازه به دوران رسیده، من در تمام دوران بوده ام و پیشاپیش خیلی از اقوام و صنوف دیگر ،دوشادوش دوستان شهیدم به امر رهبرم ایستادم و هنوز هم با صدای بلند فریاد می زنم : تا زنده ام رزمنده ام مطیع امر رهبرم.

من دانشجو هستم با بصیرت ، با چشمانی باز تمامی حرکات دوستان و دشمنانم را تحلیل می کنم و هیچ حرکتی را که بخواهد به ضرر دین و مملکتم باشد را بی پاسخ نمی گذارم ...

حرفهای یک دانشجوتمام ضمیمه های این متن واقعی اند...

                          نحن الصامدون

                 یاعلی


[ یادداشت ثابت - چهارشنبه 93/9/27 ] [ 10:44 صبح ] [ شهادت ب روز ]

  آقای  جهانگیری معاون اول رییس جمهوری روز دوشنبه   در سخنانی در همایش ملی ارتقای سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد گفت: اوایل ماه جاری به رهبر معظم انقلاب نامه ای نوشتم که این همایش برگزار می شود و بین سران سه قوه نیز همدلی و هماهنگی برای مبارزه با فساد وجود دارد.

در این نامه خدمت حضرت آقا عرض کردم که خوب است ابتدای این همایش از سوی شما پیامی داشته باشیم یا در پایان آن دیداری انجام دهیم ، هر کدام را که مصلحت بدانید.

ایشان در حاشیه نامه ای که خدمتشان فرستاده بودم چند جمله مرقوم فرمودند که روز گذشته دفتر مقام معظم رهبری برای من فرستادند.

بسم الله الرحمن الرحیم

«نفس اهتمام آقایان به امر مبارزه با فساد را تحسین می کنم ، لکن این سمینار و امثال آن بناست چه معجزه ای کند؟ مگر وضعیت برای شما مسوولان سه قوه روشن نیست؟ باتوجه به شرایط مناسب و امیدبخشی که از لحاظ همدلی و هماهنگی و همفکری بین مسوولان امر وجود دارد ، چرا اقدام قاطع و اساسی انجام نمی گیرد که نتیجه را همه به طور ملموس مشاهده کنند. توقع من از آقایان محترم این است که چه با سمینار و چه بدون سمینار ، تصمیمات قاطع و عملی و بدون هرگونه ملاحظه ای بگیرند و اجرا کنند. موفق باشید.»


نکاتی که می توان از مرقومه آقا برداشت کرد:


1-نفس مبارزه با فساد اداری و مالی باید وجود داشته باشد که این از مطالبات رهبر عزیزمان است. ایشان حتی نفس اهمتمام به مبارزه را تحسین می کنند.

2- از این سمینارها و نشست ها دود سفید بلند نمی شود و نباید انتظار معجزه از این گونه سمینارها داشته باشیم و نداریم .چرا که برگزاری نشست و سمینار به تنهایی کافی نبوده و نخواهد بود بلکه عزم ملی و اراده واقعی لازم دارد تا هم دولت و هم ملت برعلیه این فساد اداری و مالی ، که متاسفانه در حال تبدیل شدن به یک سنت است، اقدام کنند. آنچه روشن است اینکه: مبارزه با فساد شعار لازم ندارد و تنها عمل باید کرد تا این نقطه سرطانی از نظام اداری جمهوری اسلامی ، که بحق شایسته نسیت، برچیده شود.

3-با تمام همدلی و همفکری و هماهنگی که بین مسولین قوا وجود دارد ،چرا اقدام قاطع و اساسی انجام نمی شود؟ واضح است که این سوال آقا از باب نصیحت و ارشاد نیست بلکه یک خواسته ایشان و یک مطالبه بر حق رهبری از سران سه قوه است و بر تمامی مسولین امر و حتی ملت عزیز هم تکلیف را روشن می کند که باید در برابر فساد در مملکت ایستادگی کرد و اقدام کرد .

4-لازم نیست تا برای هر تصمیم گیری صحیح سمیناری تشکیل شود و تصمیمات در آن سمینار گرفته شود بلکه برای مقابله با فساد و کارهای لازم و مورد نیاز جامعه اسلامی باید قاطعانه تصمیم گرفت و آن را به ملکه عمل رساند. نتیجه این اقدامات و تصمیمات هم باید به طور ملموس و روشن نمود داشته باشد تا هم مردم ببینند که دولت و نظام جمهوری اسلامی رابطه ای با فساد نداشته و نخواهد داشت و هر جا که لازم باشد با هر نوع فساد مقابله خواهد کرد. هم اینکه افرادی که به فکر فساد هستند ببینند و عبرت بگیرند و هیچ وقت به فکر راه انداختن یک فساد نظاممند در سیستم جمهوری اسلامی نیفتند.

5- در امر مبارزه با فسیاد هیچ ملاحظه و مصلحت اندیشی های حزبی و ... جایی ندارد و باید در این راه هر که باشد و در مقابل قانون بایستد، باید مجازات شود. تصمیم گیری ها بدون ملاحظه و اقدام هم بدون ملاحظه باید انجام بگیرد. 

   انشالله


[ یادداشت ثابت - چهارشنبه 93/9/27 ] [ 10:38 صبح ] [ شهادت ب روز ]

در مورد قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران، سخنان زیادی این روز‌ها در مطبوعات و رسانه‌های غربی از جمله در آمریکا مشاهده می‌کنیم. به طور کلی آنچه در مورد قاسم سلیمانی گفته می‌شود، بیش از اینکه باعث کشف ابعاد کارهای او ‌شود، بر رازآلودگی آن می‌افزاید.

از نظر بسیاری از اندیشکده‌ها و رسانه‌های آمریکایی او فردی قدرتمند است که شخصیت بسیار ویژه‌ای دارد. نزد آنها او کسی است که ناشناخته باقی مانده است و حتی بسیاری از مردم ایران هم او را نمی‌شناسند؛ چه برسد به غربی‌ها. البته بخشی از رمز و راز آقای سلیمانی به کارهایی که در آن درگیر است برمی‌گردد. او به هر حال دور از چشم مردم و رسانه‌ها کارهای خود را پیش می‌برد و پرواضح است که در مورد وی بسیار سخن بگویند، اما از او کم بدانند.


در این میان برخی از رسانه‌های آمریکایی با نگاه سطحی که ترویج می‌دهند، به قول معروف به جای اینکه از او به صورت مستند یا بی‌طرفانه سخن بگویند، عمدتا با لحنی هوچی‌گرایانه حرف می‌زنند. به نظرم او هنوز در میان رسانه‌های غربی و آمریکایی ناشناختگی خود را حفظ کرده است.


در مورد اینکه قاسم سلیمانی چه می‌کند، باید شرایط کنونی منطقه را ارزیابی کنیم. در تحولات کنونی 2 سال اخیر که در منطقه ما صورت گرفته است، باید گفت آقای سلیمانی کارهایی که پیش می‌برد را بسیار با فکر و اندیشه و بررسی بسیار انجام می‌دهد.

مخصوصا در عراق که این روز‌ها درگیر جنگ با داعش است، به هیچ‌وجه نمی‌توان اقداماتی از سر هیجان‌زدگی و ماجراجویی از سوی ایران مشاهده کرد. گاهی وقت‌ها شاید تغییراتی صورت گرفته است که در ظاهر ایران متضرر شده اما ایران با اندیشه بلند و بررسی‌هایی که کرده است، در ‌‌نهایت برنده تحولات عراق شده.

یا در کردستان عراق وقتی که داعش به سوی اربیل پیشروی می‌کرد و این شهر در شرایط سقوط قرار داشت، ایران با درک درست و منطق استراتژیک‌اش به کمک کرد‌ها شتافت و از ورود داعش به اربیل جلوگیری کرد.

من معتقدم که در بسیاری از اقداماتی که ایران در منطقه صورت می‌دهد، تنها به منافع ملی خود نمی‌اندیشد و جدا از اینکه هدف اصلی‌اش تامین منافع کشور است اما به فرا‌تر از آن هم فکر می‌کند. ایران برخلاف ترکیه هیچ‌گاه به طور مستقیم در تحولات عراق و سوریه دخالت نمی‌کند.

من بر این باور هستم که منطق استراتژیکی که از سوی آقای قاسم سلیمانی در پیش گرفته شده است و البته این مسئله در سطح عالی کشور هم وجود دارد، ایران را به عنوان یک کشور تعیین کننده مثبت در تحولات منطقه ارتقا داده است.

 

 

نحن الصامدون

یاعلیگل تقدیم شما


[ یادداشت ثابت - دوشنبه 93/9/25 ] [ 1:26 عصر ] [ شهادت ب روز ]

وزیر اسرائیل:وایبر پاسخی به جنبش تحریم کالای اسرائیل بود!

برای کنجکاوی بخوانید....

تب «وایبر» خیلی سریع بالا گرفته و اکثر کاربران تلفن‌های همراه هوشمند را با خود همراه کرده است؛ موجی که به دلیل رایگان و جذاب بودن این نرم‌افزار ایجاد شده و توانسته در مدت کوتاهی، بخش زیادی از ایرانیان را نیز به استفاده از این نرم‌افزار ترغیب کند.
به گزارش فتن به نقل از رجانیوز، اما واقعیت این برنامه کاربردی به ظاهر دوست داشتنی چیست؟ پاسخ به این سوال را باید از وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی شنید.


وزیر اسرائیل:وایبر پاسخی به جنبش تحریم کالای اسرائیل بود!

«نفتالی بنت» اخیرا در یک مصاحبه اعلام کرده استکه «Viber» توانسته پاسخ مناسبی به جنبش تحریم کالاهای اسرائیلی در اروپا موسوم به  بایکوت اسرائیل در سراسر جهان باشد. بر اساس خبری که نشریه «جروزالم پست» منتشر کرده، او با اعتراض به اظهارات برخی از مقامات اروپایی علیه جنایات اسرائیل و تلاش برای بایکوت اقتصادی این رژیم، تاکید کرده است: «به جای تحریم و بایکوت اسرائیل، بیایید خلاقیت را به مبارزه بگذاریم. وایبر بهترین پاسخ به بایکوت اسرائیل است.»
 

برای کنجکاوی ادامه مطلب...

[ یادداشت ثابت - چهارشنبه 93/9/20 ] [ 12:51 عصر ] [ شهادت ب روز ]

 

دلاوری ازخاک ایران

پایگاه بصیرت؛ گروه سیاسی

می‌خواهم یادداشتی بنویسم متفاوت با تمامی نوشته‌های پیشین. موضوع این یادداشت، در واقع وصف یک بنده خداست که از مردان بنام روزگار است؛ یعنی برادر پاسدار سرلشکر حاج‌قاسم سلیمانی. این نوشته وصف‌گونه، نه از برای برادر سلیمانی که او نه‌تنها نیاز به توصیف قلمی چون من ندارد، بلکه شاید این نوشتار خاطرش را نیز بیازارد که از پیش عذر تقصیر طلب می‌کنم. می‌‌نویسم چون من و دیگر برادران از خیل عظیم پاسداران و به‌ویژه پاسداران جوان، به چنین نوشته‌هایی سخت نیازمندیم. انگیزه برای نوشتن در این باره را، اتفاقاً سوال یکی از همین پاسداران جوان در من ایجاد کرد. چندی پیش توفیق حضور در جمع تعدادی از برادران پاسدار نیروی زمینی سپاه در آموزشگاه امام رضا(ع) مشهد مقدس را با موضوع تحولات منطقه داشتم. پس از پایان برنامه به رسم همیشه، چند نفر از پاسداران برای طرح سوالات فراجلسه‌ای اطرافم حلقه زدند و در این میان، یکی از برادران پاسدار جوان که به قول معروف در دهه اول خدمت بود، سوالی کرد با صدایی رسا، اما متفاوت از سوالات دیگران. او سوال کرد؛ این سرلشکر سلیمانی کیست و چه کار کرده و چگونه کار می‌کند که اینهمه موفق است و معروف شده؟ با دقت در لحن سوال و چهره زیبای پاسداری‌اش، در همان لحظه اینگونه به ذهنم خطور کرد که این سوال را از باب کشف الگو می‌کند و در واقع دوست ‌دارد حاج‌قاسم را بیشتر بشناسد و او را الگوی پاسداری‌اش در این زمانه قرار دهد. به طور قطع این سوال با انگیزه‌های متفاوت، سوال بسیاری از پاسداران، بسیجیان و مردم عادی هم است. 

 

وقتی رسانه‌ها و شبکه‌های مختلف به‌ویژه در فضای سایبر، به انتشار مطالبی در وصف حاج‌قاسم از زبان دوستان و به‌ویژه دشمنان می‌پردازند، طبیعی است که ??فرادی چون این برادر پاسدار، علاقه‌مند گردند با انگیزه پیش‌گفته، حاج‌قاسم را بهتر بشناسند. وقتی در رسانه‌ها مطلبی از قول «بیزنس اینسایدر» مأمور سابق سیا منتشر می‌شود که می‌گوید: «قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران، قدرتمندترین فرد خاورمیانه است»، همه دوست دارند این مرد قدرتمند را بشناسند. وقتی در پی انتشار نامه معروف و بهنگام سرلشکر سلیمانی به سران گروه‌های مقاومت در خلال جنگ اخیر غزه «عبدالباری عطوان» نویسنده عرب طی مقاله‌ای در ارزیابی این نامه می‌نویسد: ‌«این نامه باعث هراس اسرائیل و سردرگم شدن سران عرب شده است»، خیلی‌ها دوست دارند با نویسنده این نامه بیشتر آشنا شوند.

وقتی یک فرمانده نظامی عراقی به آسوشیتدپرس می‌گوید: «اگر مشورت‌های نظامی ایران و سرلشکر سلیمانی نبود ما سامرا را در مقابل تروریست‌ها از دست می‌دادیم» و در بخش دیگری از این گفت‌وگو همین مقام عراقی می‌گوید: «سلیمانی می‌خواهد همان‌طور که دمشق را برای اسد نگه داشت، بغداد و سامرا را هم حفظ کند.» خیلی علاقه‌مند می‌شوند این پاسدار شجاع انقلاب اسلامی را که در این زمانه، نجات‌‌بخش سوریه و عراق از شر گروه‌های تروریستی و حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی آن‌ها شده، بهتر و بیشتر بشناسند.
آری وقتی ارزیابی بسیاری از راهبردسازان و تحلیل‌گران بنام در جهان و منطقه‌ای که سرلشکر سلیمانی در یک دهه اخیر، نقش مهمی را در به شکست رساندن تمام نقشه‌های غرب و به‌ویژه آمریکا در منطقه غرب آسیا و خصوصاً در دو کشور عراق و سوریه داشته و نقش مهم او در پیروزی‌های حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه و گروه‌های مقاومت فلسطین در جنگ‌های 22 روزه‌، هشت‌روزه و 51 روزه اخیر غزه بی‌بدیل است.

 



ادامه مطلب...
[ یادداشت ثابت - پنج شنبه 93/9/14 ] [ 9:26 عصر ] [ شهادت ب روز ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
درباره وبلاگ
لینک دوستان
<گروه سایه-shadow group
حاجی
ولی امر مسلمین جهان امام مطلق سید علی س
بانـــــــوی دشــــــــــت رویــــــا
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
ازهردری سخنی-از هرکجا تصویری -در پارسی بلاگ
گل رازقی
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
لیلای بی مجنون
پاسداروعاشق ولایت
*** انـتـظـار ***
برادرم ... جایت همیشه سبز ...
روح مناجات
ان سالهای دوست داشتنی
♫♪پیچَــ❤ـکـِ اِحســ❤ــآسـ ♫b
قیدار شهر جد پیامبراسلام
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
من حلقه ام وراه به میخانه ندارم
گل نیلوفر
عـــمـــــــارِیـــــــون
حسبان
خورشید پنهان
...عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
فتوبلاگ حسین کارگر
وبلاگ عقل وعاقل شمارادعوت میکند(بخوانیدوبحث کنیدانگاه قبول کنید)
شجره طیبه صالحین ،حلقه ریحانه
محمدعابدینی
لباس شخصی
اسپایکا
شکوفه های گیلاس
واجب فراموش شده
اشک شور
پرپر
مهربرلب زده!
حرف هایی از زبان منطق و احساس
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
نگاهی نو به مشاوره
PARANDEYE 3 PA
سخن آشنا
کانون فرهنگی شهدا
مشاور
جور وا جور
اوقات فراقت / فراغت یک دانش آموز
سرزمین مه وخورشید
بی سروسامان
آقاشیر
صراط مستقیم
نبـ ـ ـ ـض ِ قلـــ م
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
هادی ضرغامی
گیاه پزشکی 92
عالی نیوز
نگاه خیس
نمایندگی دوربین های مداربسته
منو وتووقاصدک
دریــــــــای نـــور
آوای روستا
همسرانه نویسی من برای اویم
سارا احمدی
عیسی طلبه مشهدی
►▌ رنگارنگ ▌ ◄
شاید منتظر
حوالی آفتاب
تراوشات یک ذهن زیبا
نقدونظر
رویاهای خیس
گیسو کمند
کارشناس مدیریت دولتی
شهادت به روز
Jaeger Science
پاتوق دوستان
فدایی رهبر
فدایی رهبر
ارمغان تنهایی
میثم تمار
ردِ پای خط خطی های من
دوستدار علمدار
پایگاه اطلاع رسانی احمدآباد
ابـــــــــــرار

محمدمبین احسانی نیا
داستان های جذاب و خواندنی
قاتی پاتی
پیام رهایی
غزل عشق
* لـحـظــــه هــای بــارانی *
خون شهدا
رازهای موفقیت زندگی
بچه های خدایی
آسمان بچه های خدا!
خوش آمدید
درس های زندگی
شهیدان مظلومند
من.تو.خدا
.•°♥°•دنیای شیرین من•°♥°•.
صدای دل...
شبستان
.:پرستــوی خیــــال:.
فلسفه یعنی رنج...
برادران شهید هاشمی
زینبیون پادشاه عالمند
قدرت کلمات
امام خمینی(ره)وجوان امروز
دلفین بلاگ
زندگی شیرین
بابای آسمانی...
بابای آسمانی
بابای آسمانی
السلام علیک یاامیرالمومنین
بچه تهرونی
فناوری اطلاعات
امام زمان
منتظـــــــران مهدی
بیانات و سخنان رهبری
فریاد شهادت
خادمین حضرت فاطمه سلام الله علیها ،جیرفت
رد پای احساساتم
مشکات نور الله
funny....
گل یا پوچ؟2
کبوتر نامه بر
یه دختره تنها
در محضر خدا
پسران علوی دختران فاطمی
موسسه فرهنگی-مذهبی امام سجاد(ع) ری
جملات قصار و شنیدنی
sajadb.tk
هزار حرف نگفته
وبلاگ شخصی محمد
نت سرای الماس
ماتمکده حضرت زینب س
دل پر خاطره
عمو همه چی دان
هرکس منتظر است...
جایی برای خنده وشادی و تفریح
دهکده کوچک ما
خدای عشق و خنده
حدیث نفس
دل خوش
انجمن محرمانه
قرار عاشقی
فــــــقــــــط خــــــدا
عاشقانه
دوعاشق
تاملاقات خدا ٰ ان تقوموا لله ٰ...
سیرت پیشگان
سایت عکس های باحال وجدید
اسرا
وبلاگ رسمی محسن نصیری(هامون)(شاعر و نویسنده)
عاشقانه
اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مدیریّت جهادی
نور غدیر
پادگان حمید
یاران امام خامنه ای - جوانان مکتب المهدی
خاطرات و دلنوشته ها
❁خدا بود و دیگر هیچ نبود❁
السلام علیک یا فاطمه الزهراء (س)
اخلاق ، روان شناسی ، عقاید
وبلاگ عاشقانه ها|دوست دارم
طلبه ای خاکی
چشمه جاری
دوستانه
تینا!!!!
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز واحد خواهران
احساس رویایی
_..-♥*°*♥-.._Pink♡ love_..-♥*°*♥-.
•.ღ♥ فرشتــ ـــ ـه تنهــ ــ ــایی ♥ღ.•
بــــــدون شــــــرح
کـ ـهـ ـکـ ـشـ ـان
من یک طلبه هستم
ღ*چادریـــــــــــــ سایبریــــــــღ .¸¸.•*¨*ღ
آه و دود
☺ ☻☺ ☻
سکوت(فریاد)
شاسوسا
بچه هیات یا زهرا (س)
گل خشک
منتظران مهدی(عج)
lets fall in love together
(✿◠‿◠)crazy girl
در ارزوی گمنامی
موتور جستجو جدید talk / وسایت اموزشی/ مدرسه سهراب سپهری
شکوه دین ودانش
فدایی ولایت

معارف الدائره!
حضرت مهتاب
دخملونه
دوستداران استاد محسن حاجی حسنی کارگر
عمو همه چی دان
شهید ابراهیم هادی
نشریه ی دوستی
نشریه دوستی
عشق بزرگ ترین دروغ دنیاست
فاطمیون
حکایت قلم
خنده از ته دل
سوته دل
نابغه ای از فضا
عشـ۩ـق یـ۩ـعنی یـ۩ـه پــ۩ـلاک......
عشق بزرگ ترین دروغ دنیاست
حاج آقانریمانی
رویای تلخ
اینجا همه چی درهمه
ناجی
اللهم عجـــل لولیک الفــــرج ...
*پرواز روح*
فاطمه سلیمانی
sarbaz
1
فدایی رهبر
❤ رویایی زندگی کردن... ❤
صفورا
ღای دریغاღ
بسیج شهیدچمران
اطلاع رسانی

بیا ازدواج کنیم
از هر دری سخنی








رادیـو پـارسـی بـلاگ
پایگاه فرهنگی امام خامنه ای
رهبری


*(تفسیر)*
پرپر
پرپر
دوستای20
ملکه حجاب
پرچم اسلام
در امتـــــداد راه
دخترایرونی!!
حامدزمانی
بچه های خدایی
بچه تهرونی!!!
حامدزمانی!خواننده وطنی
وبلاگ شخصی حامدزمانی
مهدی زمانی
سرباز313
شهادت
رسانه
به نام تک پرستوی عشق
خدایا به حال خودم رهام نکن...
کبوتر
صادق
طلبه جوان
خدادوست
خواهران
طرفدار2آتیشه ولایت
حامد
دخترچادری
کربلایی مهدی
aoarat
خون شهدا
پایگاه بزرگ قرآنی طه
پلاکهای رقصان
davood
حجاب
مسعود
الیاس
جنبش اینترنتی اقتصادوفرهنگ باعزم ملی ومدی
سکوت
کامران نجف زاده(خبرنگارایران)
دفترمقام معظم رهبری
متفاوت
محمدجوادرهائی
حاج آقانریمانی
پایگاه اطلاع رسانی امام خامنه ای
من چادرم رادوست دارم

مجاهد
گلهای باغ بهشت
شاهین بلاگ
شاهین بلاگ2
حرف تو
بسیج
یا من لا حبیب الا هو
سوگند
امیر حافظ
پایگاه مقام معظم رهبری
مروارید ولایت
شیر پیشه ایمان
بی سروسامان
تشنه ی معرفت
جزر و مد
شهادت
هیئت فاطمیه مهریز
سنگر بندگی
ایرانی
عیسی معلم
حامدزمانی


آپلود عکس
یاس تم
ابزار وبلاگ نویسی

پمپ بنزین | یاس تم
وصیت نامه | آلودگی هوا
چهل شاخص | موسیقی

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب
بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 22
کل بازدیدها: 231153